بازکشت به آکادمی
طرز تهیه سالاد والدروف

سالاد والدروف یک سالاد خوشمزه آمریکایی می‌باشد. این سالاد خوش طعم، ظاهری جذاب دارد. سالاد والدروف می‌تواند یک پیش غذا و شام سبک باشد. تاریخچه این سالاد به بیش از 100 سال قبل برمی‌گردد. سالاد والدروف اولین بار در هتل والدروف شهر نیویورک به وجود آمده است که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. مواد اصلی این سالاد کرفس، سیب تازه، گردو یا بادام زمینی و سس مایونز می‌باشد. سالاد والدروف در دو نوع تهیه می‌شود که یک نوع آن فقط شامل سبزیجات و ای مواد نامبرده شده در آن استفاده می‌شود. و نوع دیگر آن با مرغ پخته و گریل شده ترکیب می‌شود، که به چیکن والدروف معروف است. سالاد والدروف معمولاً با برگ های کاهو سرو می‌شود.

سالاد والدروف

بدین صورت که مقداری از سالاد بر روی برگ های تازه و جوان کاهو قرار می‌گیرد و برای هر نفر چند عدد در نظر گرفته می‌شود. سالاد والدروف بسیار خوشمزه است و این طعم خاص و سرو متفاوت آن باعث محبوبیت این سالاد در سراسر جهان شده است. در برخی از انواع سالاد والدورف از عسل برای طعم متفاوت استفاده می‌شود. در برخی دیگر از کشمش یا دانه های انگور، جعفری خرد شده و بادام زمینی نیز استفاده می‌شود و استفاده از این چند مواد اضافه سلیقه ای است. سالادهای رژیمی می‌توانند یک منبع غذایی خوب و خوشمزه برای وعده شام باشند که باعث اضافه وزن هم نمی‌شوند و وعده سبکی هستند.

مواد لازم برای تهیه سالاد والدروف

برای 2 تا 3 نفر

عسل ۱ قاشق غذا خوری
فلفل به میزان لازم
نمک به میزان لازم
سیب سبز ۲ عدد
کرفس ۴ شاخه
کاهو ۱ عدد
گردو یک سوم پیمانه
کشمش یک چهارم پیمانه
سس مایونز نصف پیمانه
آب لیمو ترش ۳ قاشق چای خوری

طرز تهیه سالاد والدروف

گام اول

برای تهیه سالاد والدروف آمریکایی، ابتدا یک کاسه مناسب برداشته و سس مایونز، عسل، ماست، آبلیمو، نمک و فلفل را درون آن بریزید و باهم مخلوط کنید. سپس ساقه های کرفس را به صورت نگینی خرد کنید.

گام دوم

حالا به سراغ کاهو بروید و آن را به صورت ریز خرد کرده و کنار بگذارید. سپس سیب سبز را پوست بکنید و به صورت نگینی خرد کنید. سپس تمامی مواد را به سس اضافه کنید. حالا گردو و کشمش را به مواد داخل ظرف اضافه کنید.
 
طرز تهیه سالاد والدروف

گام سوم

نوش جان

منبع

شما می‌توانید با مراجعه به بخش آموزش ها و قسمت آموزش آشپزی از آکادمی انتیراپ با طرز تهیه انواع غذاها نیز آشنا شوید.

سامانه آنلاین خدمات حمل و نقل انتیراپ 

 

نصب برنامه nTirApp
افزودن به Home Screen