بازکشت به آکادمی
طرز تهیه سالاد اندونزی

مواد لازم برای تهیه سالاد اندونزی

مواد لازم برای 4 نفر

کلم سفید ۲ پیمانه
کلم قرمز ۱ پیمانه
ذرت ۱ پیمانه
نخود فرنگی نصف پیمانه
کالباس ۱ پیمانه
هویچ ۲ عدد
خیار شور ۲ عدد
سس مایونز به اندازه لازم
نمک و فلفل سیاه به اندازه لازم

طرز تهیه سالاد اندونزی

گام اول

برای تهیه سالاد اندونزی، ابتدا هویج ها را شسته و سپس به صورت آبپز یا بخار پز، بپزید. پس از اینکه هویج ها پخته شدند، آنها را به صورت خلالی بسیار نازک خرد کنید و کنار بگذارید. حالا به سراغ کلم ها بروید و کلم قرمز و کلم سفید را به صورت رشته ای نازک و یکدست خرد کنید.

سالاد اندونزی

گام دوم

خیارشور را نیز به صورت رشته ای نازک خرد کرده و با فشار دست آبش اضافی اش را می گیریم تا باعث آبکی شدن سالاد نشود. کالباس را نیز در ادامه به صورت رشته های نازک خرد کرده و به همراه دیگر مواد داخل یک کاسه بزرگ و جادار می ریزیم.

گام سوم

اگر از کنسروهای آماده ذرت و نخود فرنگی استفاده می‌کنید، باید آب اضافی آنها را بگیرید و سپس به سایر مواد اضافه کنید. حالا همه مواد را به خوبی با یکدیگر مخلوط کنید.

گام چهارم

در این مرحله، می‌رسیم به رقیق کردن سس مایونز. سس مایونز را همراه با مقداری نمک، فلفل سیاه و آبلیمو در یک کاسه بریزید و سپس با کمی آب، سس را رقیق کرده و خوب هم بزنید. پس از رقیق شدن سس، آن را بر روی سالاد بریزید و به خوبی مخلوط کنید تا سس به همه نقاط سالاد برسد.

طرز تهیه سالاد اندونزی

گام پنجم

حالا تقریبا سالاد آماده است. آن را در ظرف مدنظرتان بریزید و روی آن را با سلفون بپوشانید. ظرف سالاد را به مدت 2 ساعت درون یخچال قرار دهید تا سس به خوبی به خورد مواد سالاد برود.

سالاد اندونزی با کشمش

اگر به کشمش علاقه دارید و می‌خواهید در سالاد اندونزی خود، از کشمش استفاده کنید. توجه داشته باشید که حتما از کشمش پلویی استفاده کنید. کشمش را از 20 دقیقه قبل درون آب ولرم قرار دهید تا به خوبی نرم شوند. سپس در پایان بعد از اینکه سالاد آماده شد، به سالاد اضافه کنید.

شما می‌توانید با مراجعه به بخش آموزش ها و قسمت آموزش آشپزی آکادمی انتیراپ با طرز تهیه انواع غذاها نیز آشنا شوید.

سامانه خدمات حمل و نقل انتیراپ 

 

نصب برنامه nTirApp
افزودن به Home Screen