بازکشت به آکادمی
طرز تهیه پاچانگا

پاچانگا یکی از پیش غذاهای ساده و خوشمزه کشور ترکیه می‌باشد که با ترکیبات گوناگونی تهیه می‌شود. پاچانگا که از آن با نام بورک نیز یاد می‌شود، با برش نازکی از خمیر یوفکا و موادی (فیلینگ) که پر کننده آن است صورت پذیرفته که علاوه بر اینکه سریع حاضر می‌شود، طعمی فوق العاده دلچسب و دلپذیر نیز دارد.

مواد لازم برای تهیه پاچانگا

مواد لازم برای تهیه پاچانگا ترکی

خمیر یوفکا ۸ عدد
گوجه فرنگی ۴ عدد
فلفل سبز ۴ عدد
پنیر چدار رنده شده ۱ فنجان
کالباس ۲۰۰ گرم
آرد سوخاری ۱ لیوان
تخم مرغ ۳ عدد
نمک و فلفل سیاه به مقدار کافی
پولبیبر و روغن به مقدار کافی

طرز تهیه پاچانگا ترکی

گام اول

خب برای تهیه پاچانگا ترکی، اول باید گوجه فرنگی ها و فلفل سبز را به صورت ریز خرد کنید و بر روی یک ورق خمیر یوفکا قرار دهید. سپس با استفاده از یک قلموی نمناک (نمدار) سطح خمیر را نمدار کنید.

گام دوم

در این گام مقداری از فلفل سبز خرد شده و گوجه فرنگی های خرد شده را در میان خمیر یوفکا قرار دهید و بر روی آن یک ورق کالباس قرار دهید. سپس بر روی کالباس به مقدار دلخواه پنیر چندار رنده شده بریزید.
 
طرز تهیه پاچانگا بورک

گام سوم

گام چهارم

در این مرحله می‌رسیم به اضافه کردن تخم مرغ ها. تخم مرغ ها را به همراه مقداری نمک، فلفل سیاه و مقداری پول بیبر درون یک کاسه مناسب بریزید و سپس آنها را به خوبی هم بزنید تا جایی که بافت تخم مرغ ها یکدست شود. سپس آرد سوخاری را درون یک کاسه دیگر بریزید.
 
طرزتهیه پاچانگا ترکی

گام پنجم

بعد از اینکه روغن به خوبی داغ شد، نان ها را درون تخم مرغ و سپس درون آرد سوخاری بغلطانید تا کاملا کاور شوند. بعد از اینکه نان ها به خوبی کاور شدند، درون روغن داغ بیندازید و بگذارید سرخ شوند. پس از سرخ شدن یک سمت نان ها، آنها را برگردانید و سمت دیگر نان ها را سرخ کنید.

گام ششم

نوش جان

منبع

شما می‌توانید با مراجعه به بخش آموزش ها و قسمت آموزش آشپزی آکادمی انتیراپ با طرز تهیه انواع غذاها نیز آشنا شوید.

سامانه آنلاین حمل و نقل بین المللی انتیراپ  

 

نصب برنامه nTirApp
افزودن به Home Screen