بازکشت به آکادمی
راهنمای انتخاب رنگ رژ لب

انتخاب رژ لب برای خانم ها، یکی از مهمترین ها در انتخاب لوازم آرایشی است. رنگ رژ لب برای هر پوست، با دیگر پوست ها متفاوت است. بی شک داشتن آرایشی بی نقص برای خانم ها بسیار حائز اهمیت است. خانم ها اولین چیزی که در مورد آرایش فکر می‌کنند، انتخاب رنگ رژ لب است. از این رو باید در انتخاب رنگ رژ لب بسیار دقت کرد. چرا که یک اشتباه کوچک در انتخاب رنگ مناسب، می‌تواند کل زحمات آرایش را نابود کند.

راهنمای انتخاب رنگ رژ لب

رژ لب مناسب برای انواع پوست مانند روشن و مهتابی

ما در این قسمت میخواهیم به رنگ رژ لب های متناسب با پوست های روشن بپردازیم. افرادی که دارای پوست های روشن هستند، از رنگ های روشن برای آرایش استفاده کنند.

1- استفاده از رژ لب قرمز و نارنجی برای پوست روشن

افرادی که پوست های روشن دارند، بهتر است از رژها و سایه هایی در طیف رنگی نارنجی و قرمز استفاده کنند. چراکه اگر اینگونه افراد از رژها و سایه های بسیار روشن و خیلی کمرنگ استفاده کنند، لب های آنها خیلی بی رنگ به نظر می‌رسد. استفاده از رژلب قرمز در مهمانی ها، مراسمات، تولدها و عروسی ها جذابیت اینگونه افراد را بیشتر می‌کند.

استفاده از رژهایی با طیف نارنجی و قرمز، به چهره افراد شادابی و روحی تازه می‌بخشد. استفاده از این طیف رنگی ممکن است در پوست برخی از افراد، خیلی روشن به نظر برسد، اما با پوست روشن هماهنگی و سازگاری زیادی دارد.

انتخاب رژ لب نارنجی و قرمز برای پوست های روشن

توجه داشته باشید برای استفاده از این رنگ رژها، سعی کنید آرایش ظریف و ملایمی داشته باشید. چون که استفاده از این رنگ رژها به عنوان رژ لب خیلی جسورانه می‌باشد.

۲- استفاده از رژ لب صورتی برای پوست روشن

یکی دیگر از رنگ رژ لب های مناسب برای پوست های روشن، رژ لب با رنگ صورتی است. این رنگ برای خانم ها و دخترانی که موها بلوند دارند، بسیار مناسب است. چرا که ترکیب این رنگ ها باعث به وجود آمدن سر زندگی و زنانگی در چهره می‌شود.

استفاده از رژ لب صورتی برای پوست روشن

رژ لب مناسب برای پوست گندمی

افراد گندمگون برای اینکه آرایشی بی نقص و زیبا داشته باشند، بهتر است به رنگ مو، رنگ چشم ها و رنگ پوست در کنار یکدیگر دقت شود، تا نتیجه خوبی بدست آید. یکی از گزینه هایی که خانم ها برای آرایش کردن، در انتخاب آن بسیار حساس هستند، انتخاب رژ لب مناسب است.

به عبارتی رژ لب، تکمیل کننده آرایش به شمار میرود. از این رو افراد با هر رنگ پوستی، باید مطابق با رنگ پوست خود، رژ لب انتخاب کنند. اگر شما چهره‌ای دارید که به رنگ گندمی است، باید در انتخاب رژ لب خود بیشتر دقت کنید.

۱- استفاده از رژ لب نارنجی مرجانی و هلویی برای پوست گندمی

افرادی که رنگ پوست سبزه و گندمی با رگه هایی از طلایی هستند، بهترین انتخاب رنگ رژ لب برای آنها، رنگ های هلویی و نارنجی مرجانی می‌باشد.

۲- استفاده از رژ لب قرمز برای پوست گندمی

افرادی که چشمان سیاه رنگی دارند، بهترین رنگ رژ لب برای آنها، رژ لب قرمز است. انتخاب رژ قرمز برای افراد چشم مشکی، گزینه ای بسیار درست و مناسب می‌باشد. انتخاب رژ با تناژ رنگ قرمز به صورتی که در آن کمی رنگ قهوه ای باشد، بهترین گزینه است و آرایش را متحول می‌کند.

رژ لب قرمز برای پوست گندمی

۳- استفاده از رژ لب با رنگ های بنفش و سرخ تیره برای پوست گندمی

افرادی که پوست گندمگون و موهای زیتونی دارند، بهتر است از رژ لب بنفش و قرمز تیره استفاده کنند. این رنگ رژ لب برای انواع پوست های گندمی، مناسب می‌باشد.

رژ لب مناسب برای پوست تیره

امروزه، روز به روز برندهای لوازم آرایشی درحال افزایش هستند. با گذشت زمان، روز به روز رنگ های جذاب تری از رژها روانه بازارهای داخلی و خارجی می‌شوند. افرادی که پوست تیره ای دارند، هنگام آرایش با مشکلاتی مثل انتخاب رنگ رژ لب مناسب، رو به رو می‌شوند.

1- استفاده از رژ لب قهوه ای مسی در پوست تیره

رژ لب هایی با رنگ قهوه ای مسی، یکی از بهترین گزینه ها برای افرادی با رنگ پوست تیره می‌باشد. افراد با پوست های تیره، بهتر است از رژلب هایی با طیف رنگی قهوه ای استفاده کنند، چراکه اینگونه رنگ ها زیبایی چشمگیری به پوستشان می‌دهد.

رژ لب قهوه ای برای پوست تیره

2- استفاده از رژ قرمز برای پوست تیره

رژ لب قرمز یکی از پرطرفدار ترین رنگ ها در میان خانم های خوش سلیقه است. رنگ قرمز برای افراد دارای پوست تیره، یکی از مناسب ترین گزینه ها است. افراد با پوست تیره برای استفاده از رژ لب قرمز، بهتر است سایه ای متناسب با آن انتخاب کنند. برای پوست های تیره می‌توان مقداری اکلیل به لب ها افزود تا زیبایی لب ها بیشتر شود.

۳- استفاده از رژ خاکستری مایل به قهوه ای (Taupe) برای پوست تیره

برای افرادی که پوست تیره دارند این رنگ جلوه و جذابیت بیشتری نسبت به رنگ‌های دیگر به صورتشان می‌بخشد. امروزه در حال حاظر، رژ خاکستری مایل به قهوه ای بیشترین طرفدار را به خود اختصاص داده است. مصرف این رنگ رژ در میان سلبریتی های خارجی با پوست سبزه، بسیار زیاد است. رژلب خاکستری مایل به قهوه ای را می‌توان به صورت مات یا اکلیلی استفاده کرد.

رژ لب خاکستری مایل قهوه ای برای پوست تیره

4- استفاده از رژ لب سرخابی برای پوست تیره

یکی از رنگ های رژ لب مناسب برای افراد با پوست تیره، رژ لب سرخابی می‌باشد. سرخابی با رنگ صورتی، کمی متفاوت می‌باشد. رنگ های صورتی کمی روشن و ملایم می‌باشند در حالی که سرخابی نسبت به صورتی، جیغ تر و کمی تیره تر است. رنگ سرخابی معمولا برای جشن ها و قرارهای انتخاب می‌شود. افراد با پوست تیره، بهتر است از رژ لب سرخابی تیره استفاده کنند.

۵- استفاده از رژ لب هلویی برای پوست تیره

همانطور که برخی رنگ ها مثل صورتی مختص پوست های روشن هستند، رژ لب هلویی هم مختص پوست سبزه و تیره می‌باشد. رژ لب هلویی با پوست تیره، یک ترکیب فریبنده و فوق العاده ای دارد. رژ لب هلویی برای استفاده در مکان های عمومی، دانشگاه، سرکار و باشگاه از بهترین گزینه ها است.

رژ لب هلویی برای پوست تیره

۶- استفاده از رژ لب نود (رنگ پوست) برای پوست تیره

رژ لب هایی با رنگ های نود یا همان رنگ پوست، می‌توانند زیبایی و ملاحت را به چهره اضافه کنند. با استفاده از این رنگ رژ لب، می‌توان آرایشی ساده و با وقاری داشت. در صورتی که افراد بخواهند در مهمانی ها از این رنگ رژ لب استفاده کنند، بهتر است برای جلوه بیشتر از سایه تیره استفاده کنند.

با اضافه کردن برق لب یا رنگی طلایی مانند، می‌توان فریبندگی آن را بیشتر کرد.

منبع

شما می‌توانید با مراجعه به بخش مد و زیبایی آکادمی انتیراپ با مطالب مرتبط با زیبایی، مد و فشن آشنا شوید.

سامانه خدمات حمل و نقل انتیراپ  

 

نصب برنامه nTirApp
افزودن به Home Screen