بازکشت به آکادمی
واریز سود سهام عدالت تا پایان آذر ماه

واریز سود مرحله اول سود سهام عدالت

به گزارش انتیراپ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، براساس اعلام رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار، مرحله اول سود سهام عدالت تا پایان آذر ماه و شب یلدا به حساب سهامداران واریز خواهد شد.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه مرحله اول سود سهام عدالت تا پایان آذر و شب یلدا به حساب سهامداران واریز می‌شود، افزود: هنوز بعضی شرکت‌ها سود را واریز نکرده‌اند که موظف‌ هستند در روز‌های آینده این کار را انجام دهند.

مجید عشقی دوشنبه شب با حضور در برنامه تلویزیونی، شرایط و نحوه پرداخت سود سهام عدالت تصریح کرد: مرحله اول سود سهام عدالت تا آخر آذر ماه و شب یلدا واریز می‌شود.

وی با بیان اینکه بعضی شرکت‌ها هنوز سود مجامع را واریز نکردند، ادامه داد: از میان ۳۶ شرکتی که باید سود سهام عدالت را پرداخت کنند، هنوز ۶ شرکت این سود را پرداخت نکرده‌اند که موظفند در روز‌های آینده این کار را انجام دهند.

رئیس سازمان بورس افزود: شرکت‌های «گروه مپنا، پالایش نفت بندرعباس، فولاد آلیاژی ایران، فجر انرژی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل گهر و پارس سویچ» هیچ مبلغی را برای سود سهام عدالت پرداخت نکرده‌اند. این شرکت‌ها در صورتی که هر چه سریع‌تر سود را واریز نکنند، جریمه خواهند شد که در مرحله اول به کمیته فراخوانده خواهند شد و اگر باز هم واریز نکنند از طریق قضایی وارد می‌شوند.

وی با بیان اینکه مرحله دوم سود سهام عدالت تا پایان سال جاری واریز خواهد شد، افزود: این سود با دوره‌های مختلف متفاوت است و دارندگان سهام عدالت سهام‌های مختلفی دارند. افرادی که سهام یک میلیون تومانی دارند در این مرحله یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان سود دریافت می‌نمایند.

رئیس سازمان بورس ابراز کرد: افرادی که برگه سهام ۴۰۰ یا ۵۰۰ هزار تومانی دارند، سود ۶۰۰ هزار تومانی به حساب آن‌ها واریز می‌شود.

جهت مشاهده اخبار روز کلیک نمایید

نصب برنامه nTirApp
افزودن به Home Screen